Direktlänk till inlägg 15 juni 2015

Sommaren är på väg 😍

Av Andrea Rosenblad - 15 juni 2015 22:58

Sommaren är äntligen på väg till oss i sverige 😀 det kommer säkerligen regna men lite sol då och då .. Vi hade turen att min kollega Sasha tyckte att vi skulle åka ut med min andra kollega och hans tjej till deras båt och käka räkor och lite rose så där på en torsdags kväll och vem tackar nej till en underbar kväll med härliga kollegor 😂😂😂


jag slutade fyra så jag hann upp till stallet och rida ut en tur med

filipps och sen beta vi in dom lite som vi gjort nu typ varje Dag i en månads tid nu för snart släpps dom på sommarbete 😃😃lite bilder från båtturen .. Vi va så klart kvar till solnedgången super kväll verkligen ... Ja självklart så blåste vi alla i lilla färgerna innan vi far hemåt 👍👍      På fredags kvällen hade jag tänkt att åka till JoHannas hunddagis invigning men Christer ville gärna umgås så fick avboka lite trisst men familjen får Gå före 👍 eftersom det var fint väder på fredagen så ville Hailey åka och fiska så då åkte vi ner till ängsjö super mysigt ställe och där hitta vi en egen brygga stt avnjuta solen och det rosamma vatten klucket

mot stenarna vid stranden ... Ja fiska gick så där .. Tror vi supa 5 drag för vi fick botten napp stup i ett så fiskare är Big inget jag bör satsa på direkt .. Det va just det där med tålamod .. Tror dessutom att dom som metade på andra bryggan fick all fisk och då vart man ennu argare så nä fiskare ska ja nog inte bli 😁😁    Bara älskar denna unge alltså så jäkla glad jämt oCH nöjd med livet en glädjespridare mammas älskade hjärta ❤️     På lödrag morgon eller ska jag säga lunch ja vi gick upp vid 12:00 inte ofta d händer direkt skönt som tusan att få sova ut som en tonåring 😂😂 det var ju ett tag sen 😁 

 

sova bort hela soldagen ... Men nej nej vi satte fart med att städa ordning och reda tvätta städa damma .. I bland är det så skönt att bara beta av rum för rum och bara tvätta väggar och putsa rutor m.m sen när d va klart tog en sväng till stallet och ordnade till Emii och Nicke Filippa jobbade helgen så hjälpte henne med Nicke nyfiken .. Och myste lite med dom sen Ica blev nästa mål handla och sen grillning med grannar och så klart denna super goda efterrätt med sockrade jordgubbar med Cia Kladdkakeglass grädde och en grillad mashmellow på toppen skit gott det bara var pricken över it den kvällen 😘😃😃😃😃 

 

söndag morgon ringde klockan halv fem och så var d dags för utställning och denna gång bar d av mot Högbo ( Sandviken) fortsättning följer ... 

 

Ja ni kanske som känner mig hör söker hur jag berättar .. Alltså inga punkter utan tänkt när jag ska dra allt detta i en harang då går d typ på 5 min haha ha en bra kväll alla 😍❤️

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea Rosenblad - 17 augusti 2015 21:28

Jaha det var ett tag sen jag blogga har helt enkelt inte funnits tid eller lust. men nu kände ja för att skriva av mig lite 😄    mycket har hänt sen sist... Jag och filippa ska byta stall här för bättre tränings möjligheter och nu är de...

Av Andrea Rosenblad - 21 juni 2015 20:45

      Härliga Midsommar som verkligen börjar känna av sommaren 😃☀️☀️🌹🌻🌷 vi fira midsommar som vi gjorde förra året hemma mysig lunch och sedan körde vi lite kubbspel och sen grilla vi och se...

Av Andrea Rosenblad - 17 juni 2015 22:22

äntligen sommarbete för hästarna ska bli så skönt att ha semester från alla häst människor välbehövt faktist ... Kommer självfallet sakna Emii super duper mycket men ska hälsa på henne så klart hon måste få sina morrötter annars blir hon lessen €...

Av Andrea Rosenblad - 10 juni 2015 07:25

HLR !!    Japp har fått gå kurs via jobbet , en väldigt viktig kurs tänk om alla skulle genomgå kursen så skulle alla kunna rädda liv! Jag minns att jag gick kursen typ i 8 :an i skolan men det är ett tag sen nu ... Man ser på filmer och tänker a...

Av Andrea Rosenblad - 9 juni 2015 20:46

  Mycket händer ... Jag det kan man säga bildena kommer lite hur som här .. Men kan börja med att presentera våran lilla valp vi ska behålla i från senaste kullen vi har alla våran namn på våra Hundar på C så vi har inte klurat ut ennu vad damen ...

Presentation


Hej och välkomna !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards