Direktlänk till inlägg 17 juni 2015

Sommarbete

Av Andrea Rosenblad - 17 juni 2015 22:22

äntligen sommarbete för hästarna ska bli så skönt att ha semester från alla häst människor välbehövt faktist ... Kommer självfallet sakna Emii super duper mycket men ska hälsa på henne så klart hon måste få sina morrötter annars blir hon lessen 😂😂😂 ja utställningen det gick väl okej .. Inte super nöjd kanske men ja Liza CH Big Brazzel hot And Wild blevbästa tik och bim så det får man vara glad över , Carro blev 2 i sin klass och colleen blev opc varför fattar jag verkligen inte hon var outstanding men det kanske bara jag som tycker det .. vad vet jag 😁😁 hittade denna text tyckte jag var passande ... Jag vet ibland inte om det är fel på mig nämligen .. Jag tycker att vissa saker är självklara dom att man tar undan efter sig man städar och gör rent fixar och donar för mIG är det vanligt jävla vett .. Men hör och häpna alla är ibte sådana som tänker så .. Det är inte klokt?!!?!! I mina ögon så är det som att skita och inye torka sig i arslet .. Och det händer överallt ... Helt sjukt !       Tänkt mycket i dag på Lisa Holm oCH hennes död .. Vad händer med trygga Sverige vågar man verkligen gå ut och känna sig trygg ? Kan man släppa ut sina barn i samhället hur ska man göra för att undvika allt det hemska ? Jag har totalt snöat mig in på fallet om Lisa Holm läst alla artiklar från olika tidningar för att lägga ihop allt som faktiskt sagt och hänt.. Jag börjar doc tvivla på om det är dom som är häktade är dom som utfört brottet ... Ja vi får väl se... Tänker även på pojken som blev påkörd , och lilla flickan som inte ens hann fylla 5 år där bilen exploderade .. Fruktansvärt 😞


b     Så sitter man och tjafsar om små saker ja jag kan ju säga att jg är verkligen glad att hästarna är på sommarbete för i dag var jag en V8 som brann på var enda cylinder folk har faktiskt ingen hyfs eller uppfostran längre . Så skönt i alla fall tråkigt att folk känner sig mobbade och flyttar i från stallet för man inte längre kan konversera med varandra. Trisst och sant men det värsta jag vet är när folk inte kan be om ursäkt .. eller alternativt står för d man sagt när man kommer till kritan nä tackar.. carma säger jag bara ... Brukar vara så iaf 😁 


nog om det i går så var jag och Filippa på väg hem från stallet vi snackade så klart i telefonen var på att filippa börjar ropa av panik då en liten liten fågelbebis vandrar omkring på vägen i väsbY flippa ber mig vända bilen i panik då dom andra fåglarna ger sig på fågelbebisen så ja vita faran fick vända bilen ovh tuta mot Väsby i gen ... Och bli fågelräddadre .. Vi hittar fågeln men tänker man kanske inte ska röra den fast vi tyckte den såg halt ut och flyga kunde han inte göra ( vi kallar han Åke) var på två bllsr höll på stt plstta till Åke så bestämde vi oss för att fånga honom och åka till vetrinären sagt som gjort svepte in han i en tröja som Jah hade med mig och stoppa han i hundbiten och mot djursjukhudet .. Fortsättning följer 😂😂😂

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea Rosenblad - 17 augusti 2015 21:28

Jaha det var ett tag sen jag blogga har helt enkelt inte funnits tid eller lust. men nu kände ja för att skriva av mig lite 😄    mycket har hänt sen sist... Jag och filippa ska byta stall här för bättre tränings möjligheter och nu är de...

Av Andrea Rosenblad - 21 juni 2015 20:45

      Härliga Midsommar som verkligen börjar känna av sommaren 😃☀️☀️🌹🌻🌷 vi fira midsommar som vi gjorde förra året hemma mysig lunch och sedan körde vi lite kubbspel och sen grilla vi och se...

Av Andrea Rosenblad - 15 juni 2015 22:58

Sommaren är äntligen på väg till oss i sverige 😀 det kommer säkerligen regna men lite sol då och då .. Vi hade turen att min kollega Sasha tyckte att vi skulle åka ut med min andra kollega och hans tjej till deras båt och käka räkor och lite ...

Av Andrea Rosenblad - 10 juni 2015 07:25

HLR !!    Japp har fått gå kurs via jobbet , en väldigt viktig kurs tänk om alla skulle genomgå kursen så skulle alla kunna rädda liv! Jag minns att jag gick kursen typ i 8 :an i skolan men det är ett tag sen nu ... Man ser på filmer och tänker a...

Av Andrea Rosenblad - 9 juni 2015 20:46

  Mycket händer ... Jag det kan man säga bildena kommer lite hur som här .. Men kan börja med att presentera våran lilla valp vi ska behålla i från senaste kullen vi har alla våran namn på våra Hundar på C så vi har inte klurat ut ennu vad damen ...

Presentation


Hej och välkomna !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards