Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av Andrea Rosenblad - 17 augusti 2015 21:28

Jaha det var ett tag sen jag blogga har helt enkelt inte funnits tid eller lust.

men nu kände ja för att skriva av mig lite 😄 

 

mycket har hänt sen sist... Jag och filippa ska byta stall här för bättre tränings möjligheter och nu är det inte långt kvar tills vi flyttar till Söderby gård var på grill middag i fredags och dom är ett super trevligt gäng allihopa 😄😄😄

 

 

vi har planerat en frukost med alla och en lunch sen bär det av mot söderby ska bli super kul är verkligen laddad för att köra hårt igen .. Så lääääängtar 😍 allt är i princip packat så det är bara att lasta bilarna och sen rulla ... 

 

Jag har tänkt mycket på varför har man häst? Och att det finns olika anledningar till det , jag själv har det för jag blir avkopplad gillar att utmana mig själv och även lägga mig på en träningsnivå jag älskar Emii så otroligt mycket jag önskar stt hon skulle få plats i lägenheten för hon är en mysgris som skulle få plats i min säng 😂😂 skulle säkert kunna ligga på dunkudden hon sån prinsessa som hon är ❤️

 

Hundarna då? Jo vi har varit ute på några få ust inget att skryta om nja så tycker ja väl jämt bara föR dom inte vinner jämt... tja vad ska man säga jag är väl sämsta förloraren någonsin så ja vad ska jag säga ..: har väl en dipp i intresset just nu vet ju vad jag har hemma lixom just nu är jag väl likgiltig vad det gäller utställningar så det har inte blivit så mycket i år som det brukar .. 😁 men men Cissi har fått valpar och där läR vi spara en tik om dom blir bra 😃

 

sen kommer vi till jobbet och där kämpar vi på fortfarande väldigt kul och spännande man lär sig nytt varjedag vilket är kul och givande jobbar med ett superbra gäng och det är d bästa av allt 👍😇☺️👏👏💪💪

 

Hailey har även fyllt tre år tusan att tiden gått så fort hon har blivit så stor Lill tösen , är så sjukt stolt över henne så duktig på att prata och föra sig ... Just nu har hon en häst och prinsess fas just nu är alla prinsar och prinsessor Askungen speciellt och hon går om kring och trollar fram fina klänningar hela tiden ... Tja vad ska d bli av denna dam 😂😂😂😂 

 

lite tankar kring människor och dess hyfs och uppfostran ... 

Jag vet intE vart jag ska börja .. Dels med allt som händer med världen ... Man vågar sig knapp ut det händer något varje dag som är world wide ena dagen är nån mördad nästa hittas nån död i joggingspår.. Nästa knivhuggen på Ikea... Ja krimnaliteten har ökat nått enormt tänker bara fem år från nu vad händer då? Man blir lite rädd om sig själv och speciellt för sina barn ... Vad händer ? Är det ett ökande eller är det bara jag som intE tagit ställning och reagerat tidigare ? Är det för att tidningen finns i telefon för att man kan uppdatera sig Mycket fortare ? 

Någ är man sigen att läsa på Polishögskolan så man kan göra skillnad och hjälpa till... Många tankar snurrar i alla fall ... 

MänniskoR i allmänhet ... Varför skapar man onödigt drama för saker som inte är viktiga ? Varför tar man inte energin och lägger det på att hjälpa andra ?  I stället för att skälpa? Bara för egen vinning och eget ego? 

 

skälsord... Varför använder vi vuxna det vad sänder det felaktiga signaler till våran framtid (barn) när vi vuxna faktiskt inte kan låta bli att säga elaka saker till om varandra ? Vi ska föregå med gott exempel mrn vad gör vi? 

Vi använder det lika ofta och vad har vi för argument då? Jag tänker om funderar hur ofta Man säger saker som inte är snällt eller okej ord.... Så kanske vi kan förändra för våran barns framtid ... 

Ja nog låter det luddigt men allt slår lite tillbaka på en själv ... Uppfostran gott exempel på mänskliga och känslomässiga plan hur ofta får du höra att du är älskad saknad att du är fin trevlig snäll ? Ist för cp dum i huvet idiot ? Tjock trött osv ? Fundera och tänk lite ... 

 

Ja nog skrivet utan punkter för ikv ... 

 

just ThiNK before you opend your 😅 

 

puss och kram syns på stan 😋

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards